mehtapimat Kadergls tesekkür ederim yorumunuz icin bende bu aksam hem kizimi yikadim hem de kendim yikandim ☺️
Aysegulisaa54 mehtapimat doğduğu gün değilde ertesi gün 1 ci gün sayarak yaptık yani tam 1 günlük oldugunda 7 kasım dohdu 8 kasımdan hesaplamaya başladık bilmem bize mantıklı öyle geldi dogdugunda 1 günlük doğmuyo🤷♀️ Diye
Mltmlrn Bende 17 aralık ta doğum yaptim sabahtan beri bu hesabı yapıyorum kafam karıştı ama.sanırım yarın 40 olmali
Bilgedefne 14 Aralık da Doğum yaptım 22 Ocak da yıkadık bebeğimizi biz de tam 40 gün değil 39 akşamı yıkanır bebek
Bilgedefne Batıl inanç belki ama annem ve kayınvalidem 39 akşamı yıkadılar onların tabiri ile bebeğe 40 basar mış aynı gün yıkanırsa