bende yasadim o aylarda o donem meme reddi oluyor ve geciyor. Daha oncede burda okumustum gecici olduğunu bildigim icin hic bıraktirmadim memeyi ve gecti. Simdi ikinciyi dogurcam 55 gunum kaldi hep aklımda diyorum 3 ve 4 ay arasi meme reddi oluyor kendime hatirlatiyorum not bile almıştım hangi ayda ne ataklar olduğunu. Ha bide ayakta gezerek emzirdim evin icinde hızlı adımlarla pis pis yaparak onuda burdaki kizlar tavsiye etmisti saolsun cok ise yaradi