Selamun aleykum arkadaşlar. 3 ay 12 günlük kızım var. Bir kac gundur emmeye ve uykuya cok Direniyor. Emiyor ardından geri kusuyor
. Geceleri uyanınca emmesi iyi. Gece yattığında da uykusu iyi. Ama ne olduysa 4-5 gun oldu gece uykuya geçerken cok fazla direniyor cok ağlıyor. aç biliyorum ama daha göğsüme yaklastirnca aglamaya basliyor hemde çığlık çığlığa. Mesela 2 - 3 saat oldu cokk uykusu var ama o kadar zorla tuttuki göğsümü inanilmaz aglamayla. Bende strese giriyorum birsey mi var diye gazini cikariyo tuvaletini yapıyor atesi yok hatta uyumayinca emzirmeyince gayet mutlu gülüyor ! anlamıyorum. En son Göğsümü tutuncada emiyor ve oylece emerek uykuya dalıyor. Bu durumu yaşayan veya bilgisi olan varmii?? 😔😔😔