Senem-15 . Benim de hamileliğim çok sıkıntılı geçti ve gelişim geriliği vardı malesef. Benden tam beslenmiyordu oğlum. Üstüne de bir ay erken doğum yapınca 46cm 2200 kilo doğdu. Şuan 64cm 7.500 kilo. Minyon tipli . Süreçten ve bulunduğumuz yerden ötürü doktora da gidemedik bir süredir ama dediginiz gibi hormonlarına da baktırmak istiyorum inş. Evet spor işi aklımda inş zamanı gelince onu da yapacağız 😊