Emine_1245 benimde bebeğim sizinle aynı boyda 6ay 14 günlüğüz. Eşimde bende çok uzun değiliz doktora söyledim boyu kısa gibi diye güldü erkek çocukları belli olmuyo dedi 20 yaşında bile boy atanlar var dedi daha küçük 1yaşından sonraki boyunu değerlendiririz dedi. Bende takmıştım boyuna bir ara. Ama ben 52 cm doğmuşum ve kısayım oyüzden sanırım belli olmuyor😌