Neib normalde yaşına kadar sadece anne sütü aldı ama 13aylıkken malesef kesildi sütüm. Şuan yatarken keyfine emikliyo öyle 😊Doktorla görüştüm mama için ne yapayım diye. Tahlil yaptırmıştık yaşında iyi çıktı değerleri maşallah, Ek gıda alımı iyi ve çeşitli yiyor diye mama başlamana gerek yok dedi. Yatırırken ya meyveli yoğurt veriyorum ya da kefir yanına meyve veriyorum o şekilde idare ediyoruz