Arkadaşlarım 10 gün sonra 1 yaşına giricez ben bu zamana kadar hep ay ay kontrollü bir şekilde ek gıdasını verdim tuz şeker asla vermedim.Her yediği yeni besini 3 gün kuralına göre verdim fakat şimdi bir yaşına gircez ve artık galiba bizim yediklerimizden yemeye başlıcak.Sorum şu ki siz nasıl ayarlıyorsunuz bir gün içinde neler veriyorsunuz ?