Seray123 oğlum 2 aylık bizim de gaz sorunumuz var. Meme+mama ile besleniyor çoğunlukla mama. İlk başta hipp aldım, daha sonra bebelac gold ve sma hiçbirisi iyi gelmedi, gazı devam etti. Şimdi tavsiye üzerine evolvia aldım bakalım daha rahat gibi kakasını yapıyor rahat bir şekilde umarım böyle devam eder denemeden anlaşılmıyor 😔