18 mayıs da doğdu kızım.ek gıdaya daha geçmedik 6 ayına geçmesini bekliyorum.diş henüz çıkmadı ama el hep ağızda kanepe köşelerine ağzını açıp ısırmaya çalışıyor yastıklara saldırıyor ellerimizi tutunca hemen ağzına götürüyor ısırmak için.iştahı normal.fakat gece geç uyumaya başladı Bikaç gündür.yüzüstü dönmeyi sevmiyor kucakta dışarıya çıkmayı gezmeyi çok seviyor hatta uğraşmadan uyuyor