Merve5555
22 mayıs.. Kızım dönmelere, ayağını ağzına götürme çalışmalarına, çok kısa süreli oturmalara başladı..Çevreye karşı ilgisi de oluştu. Amaaa tüm bunların yanında müthiş bir iştahsızlık da başladı, formül mama +anne sütü ile besleniyor. Önce biberon reddi ile başladı kaşıkla verdim formül mamasını, artık kaşıkla da almıyor. Atak mıdır nedir çözemedim gitti 🤷♀️
Sizinkiler ne durumda canım anneler..
Doğum kilolarımı ben de veremedim 10 kilo fazlam var, süt olsun diye yedim durdum nasıl gidecek bu kilolar bilmiyorum:(