Rabiamevanur herkes yorumlarda anne sütü alıyor ne gerek var mamaya demiş. Annesi biliyor anlıyor bebek doymayinca huzursuz oluyo doktor kilosuna bakiyo mamaya gerek yok kilo almış diyo herkes gazdan agliyo durmuyo diyor. Boşver arkadaşım sen annesi sensin en iyi sen gözlemlersin bebeğini. Benim sütüm yetmedi hem mama hem meme verdim 15 aylık halada aynı devam ediyorum. Yok memeyi almaz yok mamaya alışır falan hikaye bebeğim açlıktan agliyacagina canı hangisini isterse onu veriyorum ve çok şükür uyurken gulen uyanınca gulen bı bebeğim var. Kayınvalidem daha ağlama sesini duyamadık bebisin diyo. Kardeşim doğum yaptı 2 ay mama vermedi neden doktor kilo almış sütun yetiyo mama verme demiş bizi dinlemedi 2 ay çocuk aglamaktan helak oldu neymiş gazı varmış 6 aya kadar maalesef böyle olabiliyormuş. Kardeşimi ikna ettik mamayı denemesi konusunda. O da ne bizim gazlı bebek megersem açlıktan agliyormus. Şimdi kardeşim kahroluyo bebeğimi aç bırakmışım 2 ay diye. Çevremde ne kadar gazlı denilen bebek varsa hani şu saatlerce çıkmayan gazdan mahvolan bebeklerin hepsi sadece anne sütü aliyo ve hiçbiri sütünün yetmediğini kabul etmiyor. Denemeden nereden biliyorsun neymiş alması gereken kiloyu alıyormuş boşver arkadaşım sen bebeğini gözlemle meme ver doymuyosa mama sadece saatler belirle mamayı sabah akşam 2 kez ver geri kalan zamanda da anne sütü alsın ama sürekli değil 2 3 saat aralıklarla. Anne sütü tabiki önemli ama bebeğimin mutlu huzurlu büyümesinden önemli değil ayrıca hani mamaya alışınca meme almaz diyenlere şunu soyleyeyim bebekliginden daha fazla emiyo şuanda istediği her an veriyorum. Mama biberon korkulacak bişey değil bebeğinizi izleyin anlatıyorlar zaten ama yok illa anne sütü diyorsanız bebeğiniz ağlar siz başka bı köşede bebeğimin gazı var yok uyumuyo diye üzüntüden ağlarsınız. Etrafımda o kadar şuursuz varki mama verirken bebeğime çok şükür biz hiç mama vermedik hep anne sütü diyolar ve hepsinin çocuğu hala geve uyku problemi ve ağlama krizleriyle ugrasiyo benim bebeğim 11 . Ayından beri akşam yatıp sabah kalkiyo ve kendisi uyuyo yanagini okşatarak uyku eğitimi falan vermedim yanlış olmasın sadece su günlük uyku saatlerini bebeğimi izleyerek oluşturdum günde 1 kez uyuyo 6 aydan beri ve İnanki yetiyo aaa günde 3 kez uyuması gerekiyo diyenleri at kenara bebeğin sana ihtiyacını soyluyo sadece izle