Rabiamevanur merhaba benimde sutum ilk baslarda azdi bizde 2 saatte bir meme ve mama olarak basladik. Sonralarda tatli hemsiremiz mama yerine istedikce meme ver hem sutun artar hemde mamayi birakir demisti. 1 hafta boyunca Bizde oyle yptik hatta bazen yarim saatte bir meme verdigimiz oluyordu. Sutum arttikca kendiliginden mamayi birakti. Biberon istemiyor artik. Hatta 1 hafta sonunda gittik kilo takibi yapildi gerekli kiloyu almisti anne sutu ile demekki yetio sutun demiasti hemsiremiz.Biz mamayi ogunlere bolerek azalttik. Sabah ogle aksam veriyorduk sonra ogle ve aksama dustu simdi ise sadece aksamlari yatmadan once iciyor oylede uykusu gelip yatiyor. Tabi bu surecte kaka ve idrar takibi yaptik. Birde doyan bebek uykuya hemen dalar bizimkisi masallah memede uyumayi seviyor. Gonul tabiki ister hep anne sutu ama bunada sukur diyelim ac kalmasin yavrucaklarimiz saglicakla kalin