Benim bebeğim de benim karaciğer hastası olmam sebebi ile doğduğu andan beri mama ile besleniyor ve şuan 4 aylık olduk ve eczacımızın önerisi üzerine biz evolvia ile başladık ve çokta memnun kaldık her ay düzenli 1 kğ aldı ve diğer mamalrın yaptığı kuru şişlik denen bebekde ki pof görüntüyü yapmadı. Birde hip markasını sevdi benim bebeğim. Sma. Hero baby de denemişliğim var yemedi. Aptamile bebekde pof görüntü yapıyor bebelac gold da kabızlık yapıyor denildi fakat mama konusu tamami ile bebeğe has bişey ve her bebekte değişiyor. Gaz ve kabızlık sorunu bebeğinizin sindirim sistemi ile bağırsakların çalışmasından da etkileiyor o yüzden bebeğinizi tanımanız önemli ama dediğim gibi evolvia ve hip den çok memnunum ben.