AsilAlsancak Arkadaşlar bebeğimi mamayla besliyorum sütum yoktu çünkü.3 aylik olduk ama malesef sadece 200 gram almis 1 ayda.biberon reddi var 1 haftadir siz hangi mamayi kullanıyorsunuz kilo yapiyormu lütfen banada mama onerin biz Aptamil kullaniyoruz
Mom106 AsilAlsancak Golden Goat kullanmıştık kilo alımı iyi oluyodu canım deneye deneye bulucaksın üzülme sakın herkes geçti bu yollardan🥺
simsekmevlude AsilAlsancak sma kullanıyorum canım bu ay benım bebeklerımde az yediler anne sütü+mama veriyorum bende sma dan memnunum
Dba AsilAlsancak aptamil dene canm çok güzel kilo aldırıyor Aptamil bebek sütü kullanmiştim ben çok güzel kğ almişti
Anneyim48 Mom106 bıraktınız mi Golden goati bende kullanıyorum ama 90cc mamayi bitirmiyor 3 saatte wermeme rağmen 2 ayligiz bu arada
simsekmevlude AsilAlsancak kilo alımları iyi canım gecen ay 800-900 gr almıslardı bıraz az yemıslerdı son haftalar suan tekrar iştahları yerıne geldı gıbı
evlatkusum Kaç ölçek içiyo canım içtiği az geliyodur belki. bide yemediği zamanlar ayakta gezdirerek yedirmeyi dene benim kızım yemediğinde öyle yapardımben bebelac gold kullanıyorum memnunum
Aybars0709 AsilAlsancak philips biberon deneyebılırsın anne memesine en yakın mama da sma gayet guzel gereklı gelişimini sağlıyor 😇
Bktbll AsilAlsancak evolvia kullan canım arastır netten kilo aldırıyor ben aptamil denedim almadı sma denedim almadı evolvia aldırdı bide similac var bunda da gaz sorunu yaşamadım ve afedersin büyük dıskısını cok kolay bir şekilde yaptı
simsekmevlude Anneyim48 biz 3 aylıgız bazen bizimkilerde 90 ı bıtırmıyor anne sütüde veriyosanız mamayı az içmek istiyo bence bebekler
Mom106 Anneyim48 Hala devam ediyoruz benim kızım formül mamayı çok seven bebek değil maalesef 14 aylığız 2 ölçekten öteye gidemedik😳 değiştirmeyi düşünüyorum