pinorr Çanky anlattıklarının hepsini yaşıyorum benim bebeğim de 3 ,5 aylık ve 4.aya girince atak haftaları ve bu atak 35 gün sürüyor bizim daha 22 günümüz var allah sabır versin sana da ben mahvolduk ama gazlı bir bebekti benim ama artık 4.ayda gaz damlasına karşı olduğum için 3 ay verdim 4. Ay vermedim ama arada eşim veriyor her gün değil neyse bence bu gaz ağlaması değil hem gündüz uykularını tam alamıyorlar hem de gece uykuya geçişte uyku geçişlerin bilmeyip daha da huzursuz oluyorlar bu atak dönemi bitince göreceğiz bakalım bittik yahu 🥱😆