Jeunemere canim ben soylediklerinden biogaiayi dogunca baslamistim hemen hemen ama sab simp. hic kullanmamistim onu iki gundur kullaniyorum .
Hergun aksam kurulu saat gibi 6 ile 8 arasinda aglama krizi basliyor 12 ye kadar gecede sık sık uyaniyor.😔
4.aydan 16 gun aliyoruz 3 ay 15 gunluk yani daha once boyle bir durum soz konusu degildi yeni basladi 🤷♀️
Acaba ne zaman surede etki eder bu ikisi bio ile sab.simp. ?
Bu krizleri rahatlarmi azalirmi
Hergun duzenli ne kadar sure kullanacagim ?
Bide acaba koliklik nekadar sure devam ediyor bu kullanilanlar etki yapmazmi?
Simdiden çok tesekkur ederim canim 🤲🏻🌺