rabiahafsa canım bende 35 haftalıkken böyle bişey başıma geldi ölçümleri 32 ile uyumluydu hastanede yattım beş gün. 37. Haftaya kadar yaticagimi 37 de doğum olacağını hatta bebek hareketlerinde yavaşlama olursa hemen alınacağını söylediler daha neler neler …sonra kendi kararimla çıkıp iyi bir hastaneye gittim doktorumuz sağolsun ne yapmam gerektiğini ne yiyip içmem gerektiğini her şeyi anlattı günde dört tane yumurta el kadar et bol kuruyemiş ve bop vitamin takviyesi önerdi dediklerini harfiyen uyguladım ve o geriliği bı ayın icinde atlattık hatta 42. Haftamda normal doğumla aldım oğlumu kucağıma ve şu an dokuz aylık olduk. Bende bu şekilde oldu sende başka doktorlara görün alanında uzman olanlara yeme içmeye biraz ağırlık ver ben bı dakika boş durmadan yiyordum tabiki olacağı varsa olur her şey Allah’tan ama inşallah sen ve aynı durumu yaşayan diğer arkadaşlar bebeklerini sağlıcakla alırlar kucaklarına inşallah sana moral olur anlattıklarım 🤲