Gelişim geriliği vardı. Plesantam 32. Haftada yaşlanmaya başlamıştı. 37+1 de doğum yaptım. 2700 kg 47 cm doğdu. Yoğun bakımda kaldık. Ancak bunun gelişim geriliği ile bir alakası yoktu. Anne karnında oksijensiz kalmıştı. Bebeğe giden kan akışında direnç vardı. Bir gün daha anne karnında kaldaydı yaşamazdı hatta bir kaç saat daha kalsaydı bile. Çok şükür yanımda sağlıklı ve şuan 1,5 yaşında 🥰 Ayına göre persentilde %50 boy kilo olarak. Sağlıkla doğun inşaAllah çabuk toparlıyorlar endişelenmeyin 🌸