Mommy_Tugsa şahsen önermiyorum. Arttırdığı falan yok hepsi hikaye. Bebek gibi güçlü emiş gücü olan da yok zaten. lansinohun iki başlıklı elektriklisini aldım. Sağmaktan memelerim acıdı ama bir işe yaramadı. Size önerim şu. Eds uygulamasını araştırın onu alın. 5 liraya sütünüz nası artıyor görürsünüz o kadar net konuşuyorum. Ben bir hafta uyguladım öylelikle arttırdım sütümü. Gitti gidiyordan 5 adet almıştım ama iki tanesini kullandım çok almaya gerek yokmuş. Kimse bana bu pompaların süt sağma makinalarının süt arttırdığını söylemesin. Benim göğüslerm doluyken süt akarken üstüm başım ıslanırlen sağdığımda 60 cc anca çıkıyordu. Elimle sıkıyordum fışkırıyordu. Yanlış kullanmadığımı da biliyorum bu arada. O kadar para verdim yalandan yere. Ha bir de sütün artması için beslenmeden öneride bulunayım. Cevizli tarçınlı havuçlu kek , yoğurtlu sarmısaklı semiz otu(akşam yatmadan evvel daha çok salınım oluyor) , humana çayları, malt içecekler, bol su,çerez(özellikle taze ceviz şuan tam mevsimi),trileçe😂 başka aklıma gelmiyor ama bunlar bende işe yarıyor kardiş😘