Mommy_Tugsa canım öncelikle meme etmiyorsa mama verirken biberon kullanımını kes. Mama vermeden önce emzirmeye acalis. Bu süreçte emzirirken bebekle yanlız kal ve kanguru bakımı uygula bol bol. Emzirme pozisyonlarını değiştir. Süt pompası mutlaka al. Boşuna kiralama verdiğin parayla kendine birtane alsan daha iyi.
Her emzirmeden sonra sağım yap. Bebeğin uyuyor olsa bile 2 en fazla 3 saatte bir iki memenide 15dk sağ gece gündüz. Ki özellikle gece emzirmek ve sağmak sut salınımını artırır.
Bebeğim hiç emmedi ben 6 aydır sagarak sütümü cogalttim. Sadece 40 i çıkana kadar mama tavkisi yaptin. Sonrası hep anne sütü şimdide sut stoğu bile yaptım.
Yani önce inan sonra ise koyul.
Bunun yanında tahin, susam, bulgur rezene anason sütü artırıcı özellikte tüket bol bol su iç. E bebekte promalt var ben onu da kullandım işe yaradı.
Bu arada çiftli pompa alırsan aynı anda sağmak daha fazla sut salginisi artiriyor