Didem88 evet gözüktüm.. sinüs MR çekti burnum ağrıyor deyince.. ama burnumda bişey çıkmadı ama kemiği bişey ısırdığım zaman falan çok ağrıyor.. emziriyorum ilaçta kullanamıyorum.. nörolog manevra tavsiye etti.. baş dönmem tamam kabullendim de.. burun ağrım 2 aydır neden geçmiyor anlamıyorum.. doktor sadece açık tut burnunu dedi..