Rengin sanırım buna cevap vermem gerekiyor ama çok uç bi nokta benim yaşadıklarım. Sadece fikir olsun diye söylüyorum. Bende de geçmeyen aralıklarla gidip tekrar eden göz seyirmeleri oldu bi süre. Beyimde tümör varmış.tumor sinirin üstünde büyüdükçe sınır uyariliyormus. Dışardan bakanın çok zor anladığı ama beni çok rahatsiz eden bir seğirmem vardı.