eceecem arçelik kullanıyoruz 10 yıl kadar oldu alalı. Bekarlığımdan beri, hiç sorun yaşamadık bozulmadı.
gerçek yün kazakları örme tarzı şeyleri çekiyor , gömlek kot vs kırıştırıyor. Kot ütülemek zorunda kalıyoruz gömleği ütülerken zorlanıyorum. Yün, kot ve gömlek dışındakileri atıyorum.
özellikle yatak çarşafları vs kurumak nedir bilmeyen evin içinde kötü görünen şeyler için çok iyi. Her defasında deli gibi yün birikiyor haznesinde. Kurutmaya atmasam bu tüylerle giycekmişiz demek ki diyorum. Ama bebeğimin kıyafetlerini hiç atmadım belki çeker diye cesaret edemedim 😭