Merhaba anneler.Bebeğim iki aylık , çamaşırlarını yetiştiremiyorum.Yıkansa bile bazen kurumamış olabiliyor.
Bende bu yüzden kolaylık , pratiklik açısından çamaşır kurutma makinası almayı düşünüyorum.Gerçi bebek doğduktan sonra neredeyse her şeyin en kolayını , pratiğini arar oldum.
Eğer çamaşır kurutma makinası kullanan anneler varsa ;
Hangi marka / model kullanıyorsunuz?
Gerçekten kolaylık sağlıyor mu , memnun musunuz?