birarzu Hlyagnrr içim biraz daha rahatladı :) bebeğe göre değişen bir durum bu demek ki, çok teşekkür ederim 🌸
H1a2C3e4R5 birarzu bende mama kullanıyorum 3aylık kızım 90 ml veriyorum seninki çok sanki bilemedim doktorun dedine göre veriyorum 2saatte bir doyuyo eğer çok acıkırsa bi 30ml daha veriyorum benim bebegimde ara ara açıkan bebek ama yeterli oluyo