birarzu ben hemen hemen her mamayı denedim denediklerim similak,evolvia nutripro,baby goat,bebelac, bebelac gold,hipp,humana,sma,golden goat, benim bebeğimi kabız yaptı bunlar her bebeğe her mama yaramıyor o yüzden mama önerisiyle değilde deneyerek hangi mama doyurucu gaz ve kabız yapmaz öğreniyor insan fakat sürekli mama değişimide gaz yapıyor ben şuanda bebivita mama kullanıyorum kabızlığımız yok artık gaz olayıda zaten kızım gazlı kolik bir bebek olduğu için halen var 4.ayımıza giricez inşallah biter gaz sorunumuz da