Deletedmom98 kız ne inanıyosun böyle şeylere benim kızım 5 aylık hep oluyo ucundan kesiveriyorum çocuk oylemi dolaşıcak cok saçma yani ,
uykusu kaçıyomuş 😂benim ki gece 10 da yatar sabah 8de kalkar doğduğundan beri ozaman uyku uyumaması lazım hiç çünkü devamli oluyo inanma sen bunlara