NuranZB valla benimki 3 4 aylıkken kucakta zıpkın gibi ayakta dururdu sonradan hantalliga bi alıştı bok çuvalı gibi saliveroyo kendini daha emeklemiyo bile. Bizde de daha dune kadar parmak ucuna başardı bazen hadi bi bakayım babası 9 aylık yürümüş emeklememiş hiç diyorum yürümeyi denetliyorum zip zip zıplıyor. Beklemek en doğrusu hamilelikte kötü bir anomili olmasıysa herşey yolundadır. Bazı çocuklar ağırdan alıyor işte. Ben beyinsel birşey olduğunu düşünmüyorum yattığı yerden mesela senin bacağına ayağını dayayıp iktirmiyor mu? Yada ayağını başka bir şeye dayayıp iktirmiyor mu hic. Yani bence beyinsel bisey olsa bunu çok erken fark ederdin bence.sadece canı yürümek istemiyor. Zaten me kadar üstüne gidersen o kadar zitlasir. Benim deli danayi görsen dizinin kolunjm üstünde durabiliyor aslında ama göbeğinin üzerinde sütüne surjne geziyo evde…. hiiiic kalbini bozma ben hamileyken 5. Ayımda çocuğun sakat dediler olcek dediler cüce olcak dediler…. alaha şükür selvi gibi boyu ayına göre çok ileri gidiyor. Maşallah sağlıklı da. O yüzden böyle seyleri takmıyor allahın yazdığı bir zaman vardır diyorum bekliyorum….