Kızlar merhaba benim 10 ay 18 günlük bebeğim var ama hala ayaklarına basıp tam duramıyor büküyor ayaklarını sürekli ne bir sürünme ne ayakta durma var destek olmak adına ne yapabilirim yürütmeye çalışıyorum olmuyor ellerinden tutuyorum kendimi bırakıyor direk ama normalde çok hareketli konu ayakta durmak yürümek olunca hiçbir çabası yok