DuhanFasih heçeşit denedim :) tayt korse güzel bacakları içinde iyi oluyor.ben normal medikal çırtçortlıda kullandım onda iyidi çünkü ödwm attıkça sıkılığını değiştiridm en başta çırtçortlı öneririm.sonrasında dize kadar olanından kullandım yaz olduğu içim daha iyi oluyordu.nasıl rahat edersen onu kullan ama mutlaka kullan.göbeğim var evet ama 30 kilo almama rağmen ve şuan on kilo fazlam var ama sarkmadı hiç göbeğim