Sarileblebi DuhanFasih tayt korse aldım valla 3 gün giyebildim hiç rahat değil cocuk emziriyosun altını alıyosun otur kalk sıkı sıkı ben yapamadım valla en güzeli külot korse
Baharkokulum DuhanFasih Bana doktorum kullanabilirsin dedi. Ben de kilotlu olanlarından aldım. Çok rahatlık ya. Hiç karnın hareket etmiyor ya rahat da uyuyorsun. Dikişlerin acımıyor. Ama olmaz sanıp büyük alma hemen kendini salıyor korseler bollaşıyor.
Beren94 DuhanFasih Yamuna kullandım 10 gün boyunca M beden 10 gün sonrasında S bedene geçtim göbek kalmasın istiyorsan korse şart ben doğumdan 1 hafta sonra takmaya başladım geç kalırsan maalesef o göbek öylece kalıyor
Liva-Seyma Bende bekliyim burda doktorum tayt korse önerdi bütün olması lazım dedi ama bakalım kullananalar ne önerecek🙏🏻
DuhanFasih Liva-Seyma aynrn bende alıcm almadan bi bakayım iş yarıyor mu kors sorayım dedım boşa almıyayım
Sarileblebi DuhanFasih evet olabilir Normal korsede ancak bel fıtığım olmasına rağmen beni etkilemedi bilginiz olsun
maviboncukruyasi DuhanFasih owli korse kullanabilirsiniz sırtı omurgayı dik tutuyor ben çok memnun kaldım
Baharkokulum DuhanFasih valla açılma gibi bir ihtimal yok çünkü o kadar sıkı tutuyor ki oynamıyor karnın. Hem üşütme olayını da engelliyor. Hem karnın sıcak kalıyor çok iyi oluyor valla
Beren94 DuhanFasih ben askılı latex kullanıyorum memnunum s beden 2.kopçadayım göbeğim gitti gibi bişe dikişlerime de bişe olmadı doktorum 1 hafta sonra takabilirsn dedi taktım