Nrgs durununannesi2606 ikisini de kullandım kesinlikle Prima👍 premium care, aktif bebek, günlük rahatlık yerine göre hepsini kullanıyorum hepsinden de memnunum
Efy Şimdiye kadar hep prima kullandık ama sleepynin külot bezine geçtik gün içinde sleepy gece yatakende prima bağlıyorum çünkü sleepy gece sızdırıyor ikisindende memnunum
lydia91 durununannesi2606 prima 👍 sleepy istisnasız her kakasını taşırıyordu hemde hemen değiştirmeme rağmen
Bebek_2020 Sleepy 5 aylık kızım doğduğu günden beri kullandım prime pahalı ve hiç sızdırma dağılma yaşamadım gece 💩 yapmadığı sürece sabaha kadar hiç bez değiştirmem
Burcu35 Eminos 11 kilo 4+ kullanıyoruz bazen gece sızdırma yaşıyoruz oda yatmadan önce çok su tüketirse kavun karpuz gibi şeyler yerse. Ama sleepy gece bezi aldık çok memnun kaldım onda hiç yaşamadık gece sızdırması
2bebelianne__ durununannesi2606 canım ben prima premium care kullandım koku yaptı Molfıx araştırdım oda sızıntı yapıyormuş. ebebek in bezini denedim baby me oda sızıntı yaptı yoksa memnundum şuan sleepy natural kullanıyoruz memnunum sızıntı pişik yapmadı tavsiye ederm lastik izi yapmaması için de bezini değiştirmeden önce lastıklerını biraz eşimle gevşettim😊