Okadar şey aldım ki kızıma kıyafetler çoğunu giydirmeye zaman olmadı bile hemencecik büyüyorlar puset şuymuş buymuş derken kullanmadığımız çok şey dolaplarda kaldı sanırım bende çevremde ihtiyacı olanlara veririm biz anneler hep böyleyiz hevesleniyoruz başta lazım olacağa da olmaycağada para veriyoruz 😊