Merhaba hanımlar hamilelikte aldığım o kadar şey var ki ama hiç kullanmadım😂
1) Reflü yatağı var 25 tl
2) kanguru var 170 tl abartmadan indirim yaparım
3) ana kucağı var 30 tl
Bide bebek bezi var elimde canbebe 4-9 kg 3 numaranın eşim yanlış almıştı 3-4 tane kullanmıştım anca 15 tl olur