Mysunshines17 rica ederim 🙏
ben de aldığım sitenin yorumlarına bakarken denk geldim aslında. Çünkü bu zamana kadar hiç farketmemiştim, aldığım bezler hep mısır’dan ithal edilmişti. Çiş kokusu oluyordu evet hatta eşim kaka yaptı zannediyordu. Kızım 15 aylık, gün içinde yine de koku, pişik, mantar vs olmaması açısından sık sık bezini değiştiriyorum.
Molfix denediğim dönemde maalesef mantar olmuştu sonra aktif bebeğe geçtik. Çok umutlu değildim doğrusunu söylemek gerekirse, bi de içeriğindeki parfüm kokusu cildindeki tahrişi çoğaltır mı diye çok korktum ama çok şükür hiçbi şey yapmadı. Kızımın cildine iyi gelen bi bez oldu.
Koku sorununu da alırken polonya almaya özen göstererek çözdüm :)