Mysunshines17 merhaba,
biz de yaklaşık 1 aydır aktif bebek külot bez kullanıyoruz. Siz de farkettiniz mi bilmiyorum ama iki ithal bez var, biri mısır diğeri polonya.
mısır’dan ithal edilenlerde ben de koku yaşadım, hatta bez hayvan resimli falan oluyor.
polonya’dan ithal edilen renkli puantiyeli. Onda hiç koku problemi yaşamadım. Bu yüzden alırken nerden ithal edildiğine bakıyorum artık.
Gece yatarken prima pure bağlıyorum. Sadece gün içinde aktif bebek kullanıyorum.