Denizinannesi52
Benimde bebeğim öyleydi canım ne yapsak susturamazdık. Çok ağlardı çok gazı olurdu gürültülü şekilde kaka yapardı. Alerjisi varmış meğer ben yarasın diye yedikçe bebişimin bağırsaklarını alt üst etmiş yediklerim geç öğrendim biraz ama çok şükür ben diyet yapınca iyi olduk. O arada kilo alımı çok azaldı meme reddi çok vardı. Bu gibi belirtiler varsa dikkat edin🙏