Kızım 3 ay 10 günlük 2 3 gündür katıla katıla ağlıyor susturamıyorum gaz çıkarıyor çok gürültülü bir şekilde geçenler de 7 gün kaka yapmadı lavman yaptım sonra 2 gün yapmadı çok ağladı yine lavman yaptım bugün yine hiç kaka yok ve çok ağlıyor sizce nesi var anlamıyorum eşim doktora götürmek istemiyor virüs var diye ama çocukta durmuyor