Her annenin sütünde annenin hormonları vardır ve her emzirmede bunlar bebeğe geçer ve bu sebeple başka bir bebek doyasıya emdiği zaman o hormonlar o bebeğe de geçmiş olur ve süt kardeşlik durumu olur. Yani dinen uygun olmama nedeni de budur. Göndericeğiniz kişiyle düzgün bir irtibat sağlandığı takdirde kişiler kardeşlik durumunu bilirse zaten sorun olmaz. Kardeşlik durumunu engellemek evlatlarınız için sağlıklı nesil için önem teşkil eder. Kaş yapayım derken göz çıkarmamakta fayda var 🤷🏻♀️