Eternity akşam emzirme gruplarından birinde okudum. Bebeğin ateşini uzun zaman düşürememiş anne. Çaresiz doktor da bulamamış. Bebek mamayla besleniyormuş. O sırasa memeden az bi süt sızmış hemen beslemiş. Ateşi düşmüş. İmkan varsa her zaman anne sütü önceliklidir. Mama da aynı şekilde hazırlamak çok zor .sıcak bebek suyu olacak. Steril şişe olacak olacak da olacak. Sütü gönderme hassasiyetinde olan eminim ki şartını da sağlıyordur