huma-ayse bize de misafirliğe gelen bir arkadaşım 2 gğn sonra pozitif çıktı. 6 ayda tek onu çağırmıştım bir kez, yıkıldım. Neyse..
Bize bulaşmadı ama asla bebeğimi vermedim, tokalaşmadım, sarılmadım vs.
Balkonda uzak uzak oturduk sadece
Doktorla görüştüğümde ishal olursa şüphelenin demişti