huma-ayse eşim ve oğlum pozitifti. Bana iki kez test yapıldı ve negatifim. Bu virüs adam seçiyor, ben anlamadım. Aman oğlum olmuş bana bulaşsa ne olur diyip önlem almadan kucagımdaydı, emzirdim, öptüm, kokladım ama bulaşmadı. Oglumda ilk 24 saat ateş 39’a kadar çıktı, toplam 40 saat ateşi oldu, birazda öksürüğü var hala geçmedi. İnşallah size ve bebeğinize bulaşmamıştır. Ateşini sürekli kontrol edin.