zenobiaizm mom-11 hayır sadece bebelac gold. Sanırım o dediğiniz reflüsü olan bebekler için veriliyor ☺️
Sadiyealp mom-11 oğlum 13 aylık 7. Aydan beri onu kullanıyorum çok güzel bi mama denemelisin canım nutricare olanı kullanıyorum ama
Sadiyealp mom-11 evolvia iğrenc şekilde balık yağı kokuyo oğlum kustu içince ama bebelacın tadı gercekten çok güzel
mom-11 Sadiyealp evolvia bencede iğrenç oglum agzina sürmedi kustu midesi bulandi bikac damlasindan bile
Sadiyealp mom-11 eğer oğlun severse canım internetten al çok uyguna oluyo ben bu sıra hep internetten aldım dışarda marketlerde 900gr mı 100 110 tl arasında 350 gr şıkları 45 50 tl
Sadiyealp mom-11 vala ben hiç ona falan bakmadım canım direk aldım zaten biizm 6 aya kadr kaka problemimiz vardı
Yenianne0103 Edakk gold yeni formül sadece bebelac olan eski formül.gold kullanmamızı tavsiye etmişti doktor.
annesinin_kizi mom-11 ben kullanıyorum canım kızım 5 ay olucak çarşamba günü 4 aydır kullanıyorum kabızlık gaz kusma hiç bir şey yapmadı Doktora da bebelac kullanıyoruz dedim çok iyi ama gold olanı nı kullan kesinlikle dedi