Freud adetim yeni bitti. Sanmıyorum hamile oldugumu. Ama çok farklı ya anlatamıyorum kolonya diş macunu parfüm aynı bir koku alıyorum genelde. Yumurta igrenç kokuyor ve eşime de aynı şekilde kokuyormuş yiyemiyoruz ikimizde. Ama ben yogurt ve peynirden de kötü bir tat koku alıyorum bYadır yemiyorum. Dişlerimi fırçaladıgımda değişik bir tat kalıyor acaba böyle olan var mı bende mi böyle oldu. Doktora gitmekte istemiyorum şu zamanda. Belki koku tat kaybedenler aynı şeyi yaşıyor olabilir