Hanımlar.. 4-5 gündür anormal şekilde koku ve tat kaybı yaşıyorum. Başta hasta gibiydim, halsizlik, burun akıntısı, hapşırma gibi.. sonra birden koku yetisini tamamen yitirdim. Asla ama asla koku alamıyorum hiç bir şekilde.. aynı şekilde tatta alamıyorum. Sadece acıyı ve ekşiyi boğazımda yanma oluyor öyle hissediyorum. Covidle alakası var mıdır, yaşayan var mı? Ve bu hayat konforumu inanılmaz etkiliyor, çok fazla stres ve endişede yapıyorum rutin yemeklerin vs kokusunu almamak dışında.. ya sonsuza dek kaybettiysem koku alma yetisini vs diye kötü şeylerle yatıo kalkıyorum dk başı.. lütfen yaşayan varsa dinlemek istiyorum, yardımcı olun.. 🙏🏻