Smsk_61 Poncikbirannis abarttım mı soruyorum demekki gordum bu ayda gulen cocukkı sordum. Ilk cocugum ustelık burdakı tatlı annelerde gayet guzel aydınlattılar benı . Keşke kelimeleri secerek konussanız
Angelif35 Smsk_61 bütün yorumlara katılıyorum, ben bir de neşeli bir çocuk şarkısı mırıldanmanızı öneririm, sizi gülerken görsün hep bu şarkıda da gözünün içine bakarak konuşun onla😍 her bebek özeldir ☺️🙏🏻
Z44 Smsk_61 bizimde ayni şekilde benimde aklıma takilmisti sormayi unuttum gecen gün doktora. Birde cok halsiz dünden beri
Angars Smsk_61 bizimde 3 ay 11 günlük bebegimiz , bazen gidiklar gibi yapimca ses çıkıyor gülüşünde birde renkli birseyler gösterince .kavramayi daha yapamiyor elimi falan tutuyor ama oyincaklari yarim yamalak tutup agzina çekiyor
yusufemine Smsk_61 aynisi benim bebegimdede oldu hattta o zmnlr bhrda postta acmistim oglum oyuncklri 4.5 5 ayllikken yeni tutmaya baslayip oyle oynamaya baslamsti cokta kahkaha sekljnde gulmuyld onuda 4.ayindan sonra basladi icinizi ferah tutun her bebek bir degil zmn biraz😊