Bitikmomi bayb_buglem ilk doğum yaptığım zamanlar tırnak dibi iltihabını çok yaşadım aylarca bütün tırnaklarım şişti nerdeyse şuan geçti. Ama ayak numaram sanki büyüdü benimde 🥺