Benimde hiçbir ayakkabım olmuyor mecbur alacağım bir tane dışarı çıktığımda terlikle çıkıyorum bazı yerlere ayakkabı giyiyorum ama bu tırnak batırması bitirdi beni doğumdan sonra bayağıda kilomda gitti sma anlamadım 37 giyiyordum şimdi 38 herhalde ama doğuma yakın spor almıştım 38 oda biraz sıkmaya başladı 39 giysem giyeceğim herhalde myle görünüyor 84 le doğuma gittim 65 le hamile kalmıştım şuan 67 yim gelir diye düşünüyordum ana ayakkabılarıma veda edeceğim herhalde