Leylaai bende yaptırdım 2 doz yapılıyor ikiside oldu 300 liraya doktorumuz yaptı kararsızdım ilk başlarda araştırdım biraz burdaki postlarıda okudum bu virüse aşı olsa bile yakalanılabiliyormuş ama hafif atlatıyolarmış aşı olan çocuklar olmayanlar hastanede yatıyormuş serumlar falan zor yaşadığım şehirdede çocuk poliklinikleri bu virüs yüzünden dolu demişti doktor yaptırma kararı aldık direk. Nelere nelere para veriyoruz bence verilebilir kanlı ishalden korunur en azından çocuklarımız