Leylaai Merhaba, bizim de doktorumuz size kalmış demişti, biz Cuma günü rota ve menenjitleri yaptırdık.3 aşı 970 tl tuttu.Bu aşıları yaptırmak tamamen size kalmış bir durum ,herkes kendi evladı için imkanlar elverdikçe en iyi olanı ister elbet. Geçen gün forumda bir bayan Tekirdağ civarında rota virüs salgını olduğunu söylemişti.Biraz pahalı aşılar ama keşke dememek için yaptırdık.5. Ayda fiyatı o civarda olan ikinci dozları varmış sanırım. 🙁😔😔